Svar på frågestund del 1

2012-02-18 - 09:13:28
Förlåt. Frågestunden startade för typ en vecka sedan, och det stormade in med frågor... men som sagt så blev jag sjuk och har därför inte suttit så mycket vid datorn. Men här är svaren på frågorna, och dessa svarade jag på förra veckan!
Delar upp svaren på frågestunden i två delar. Detta är alltså den första delen.

Vad brukade du lyssna på när du var liten?

När jag var liten så lyssnade jag på många olika sorters musik... Men mest Britney Spears och Kelly Clarkson.

Finns det någon artist/band som du tror kommer följa med dig under hela livet?

Ja, det tror jag faktiskt. Kelly Clarkson har jag lyssnat på sedan jag var fyra år, hon har följt med mig under hela min uppväxt och jag vill att det så ska förbli hela livet. När jag är sextio år så kommer jag fortfarande lyssna på mina favoritlåtar med henne!

Favoritlåt just nu?

Just nu är min absoluta favoritlåt Taylor Swift's Safe And Sound.

Finns det någon låt som inspirerar dig?

Hm... En ganska svår fråga! Men sorgsen musik brukar alltid inspirera mig till noveller/berättelser. Så Chris Medinas låt What are Words, kanske?

Vilken låt stämmer in mest på ditt liv just nu?

Jag är på ett litet konstigt humör just nu, jag är sjuk och jag kan faktiskt inte hitta någon låt som passar in på mig nu. Tyvärr
Vilka är dina topp 10 låtar?

Just nu är mina absoluta favoriter:
1. Taylor Swift ft. The Civil Wars - Safe and Sound
2. Kelly Clarkson - What doesn't kill you
3. Placebo - Running up that hill
4. Jeff Buckley - Hallelujah
5. Martin Stenmarck - Sjumilakliv
6. Evanescence - Heart-Shaped box
7. Moa Lignell - When I held ya
8. Jay Smith - Wherever You Will Go
9. Lady Gaga - Speechless
10. Britney Spears - Hold It Against Me

Men det beror ofta på vad jag är på  för humör. Jag har väldigt många favoritlåtar!

Vilken artist lyssnar du mest på?

Åh, det är en svår fråga. Jag lyssnar på så mycket musik! Men det har blivit en hel del September, Katy Perry, Lady Gaga och Robyn den senaste tiden.

Spelar du något instrument?

Japp, jag spelar fiol. Under min barndom så spelade jag Fiol med Suzukimetoden, men slutade förra året. Så jag har spelat fiol sedan jag var runt 6-7 år!

Vad är det bästa med att gå i skolan? (Detta är ingen musik-relaterad fråga, men eftersom att mitt svar är om musik så tas denna fråga med ändå!)

Det bästa med att gå i skolan är att jag sitter på en buss i en halvtimme varje morgon och lyssnar på radio = musik! Jag lyssnar på Rix FM, om det nu är intressant att veta.

Den absolut sämsta artisten/bandet?

JUSTIN BIEBER! Han är en skam för musikvärlden, enligt mig.

Finns det någon låt som du verkligen inte tål?
Jag skulle omedelbart skriva Justin Biebers låt "Baby" om jag nyss inte skrev att Justin Bieber är den sämsta artisten jag vet om... Men det skulle nog antagligen att tros att jag är en sådan där som går runt och snackar skit eller något om JB, men det gör jag inte. Jag gillar inte honom - jag tål inte heller hans röst... men jag accepterar ändå honom och hans fans. Så jag väljer att inte svara på denna fråga.





Postat av: LALA

"Skam för musikvärlden" aw.

2012-02-18 - 09:25:34
URL: http://elefantflugor.devote.se/
Postat av: Kristel

Hahah, asså My Jeans - Jenna Rose är värre än Baby - Justin Biever..... :(:(

2012-02-18 - 09:35:32
Postat av: Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

din kommentar om Justin Bieber. <3

2012-02-19 - 12:38:48
URL: http://silverstein.blogg.se/
Postat av: MADELEINE ♥

men herregud... justin bieber är söt!! Örrö... lyssna på en låt av honom, och erkänn att den är OK..



where are you now - justin bieber



2012-02-23 - 21:34:55
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/
Postat av: isabelle

Snygg blogg! :D

2012-03-17 - 23:29:27
URL: http://prue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!